Wniosek o udostępnienie informacji publicznej należy składać na e-mail szkoły: sp5@post.pl

Dane wnioskodawcy:                                                                                     .………………………………..

                                                                                                                      Miejscowość, data

………………………………………….

Imię i nazwisko

.................................................................

 

.................................................................

Adres

.................................................................

Nr telefonu, ew. adres e-mail

 

                                                                                              

 

 

WNIOSEK

O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

 

Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001r.
(Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.) zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji
w następującym zakresie:

........................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................

Jednocześnie na podstawie art. 14 ust. 1 powołanej ustawy, wnoszę o udostępnienie mi powyższych informacji
w następujący sposób*:

udostępnienie dokumentów do wglądu (i ewentualnie kopiowania) w Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego
w Mińsku Mazowieckim, w uzgodnionym terminie,

 przesłanie informacji pocztą elektroniczną na podany adres: ..................................................

  przesłanie informacji na piśmie na podany powyżej adres w formie zapisu na:

™   dysku CD/DVD

  odbiór osobisty przez wnioskodawcę

  inny sposób..............................................................................................................................

 

 

.....................................................                                              ..............................................

miejscowość, data                                                                  podpis wnioskodawcy

 

 

* proszę zakreślić właściwe pole krzyżykiem

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 marca 2020 14:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Danuta Solecka
Ilość wyświetleń: 335
13 marca 2020 15:04 (Danuta Solecka) - Zmiana treści zakładki.
13 marca 2020 14:49 (Danuta Solecka) - Zmiana treści zakładki.
13 marca 2020 14:40 (Danuta Solecka) - Dodanie nowej zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany